.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار دادستان آستارا به شركت‌هاي هرمي
دادستان شهر مرزي آستارا به فعالان شركت‌هاي هرمي در آستارا هشدار داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،رضا ملكي در خصوص تحركات اخير برخي از شركت‌هاي هرمي در روستاهاي اطراف آستارا افزود: طبق مصوبه اخير

دادستان شهر مرزي آستارا به فعالان شركت‌هاي هرمي در آستارا هشدار داد.   
 
به گزارش شمال نیوز  به نقل از فارس ،رضا ملكي در خصوص تحركات اخير برخي از شركت‌هاي هرمي در روستاهاي اطراف آستارا افزود: طبق مصوبه اخير مجلس، فعاليت اين گونه شركت‌ها از مصاديق اخلال در نظام اقتصادي كشور تلقي شده و قابل پيگرد قانوني است.
وي با بيان اينكه قربانيان اين گونه جرايم جوانان بيكاري هستند كه به اميد اشتغال و كسب درآمد در دام اين‌گونه شركت‌ها مي‌افتند، تصريح كرد: با گذشت زمان اين جوانان، سرمايه خود را از دست رفته مي‌بينند و عليه يكديگر به صورت هرمي شكايت مي‌كنند.
ملكي گفت:به همبن دليل ضمن هشدار به تمام فعالان و كاربران اينترنتي در اين گونه شركت‌ها،به نيروي انتظامي آستارا دستور داده شد تا با شدت با اين شركت‌هاي داخلي و خارجي برخورد كند.
خاطرنشان مي شود، در هفته‌هاي اخير بعضي از اين شركت‌هاي ناشناس با ارائه سي‌دي‌هاي آموزشي و دادن وعده‌هاي پولدار شدن، از چندين خانواده در روستاهاي "كوته‌كومه" ، "بانش" و محله "لوندويل" آستارا هر كدام 2 ميليون ريال اخاذي كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.